Mikropigmentacja skóry głowy jest zabiegiem nakłuwania skóry i wprowadzania pigmentu w naskórek. Konkretne określenie skali bólu jest wręcz niemożliwe. Dlaczego? Każdy z klientów jest inny. Wymienić można wiele czynników, które wpływają na odczuwanie dyskomfortu i jego siły podczas zabiegu mikropigmentacji skóry głowy.

Każdy człowiek ma inaczej przesuniętą granicę bólu, co znacznie utrudnia faktyczne określenie odczucia bólu.

Można jednak przedstawić kilka najważniejszych czynników wpływających na siłę bólu podczas zabiegu.

Skóra

Grubość i stan skóry nie pozostają bez znaczenia. Na przodzie głowy skóra jest dość delikatna i cienka, dlatego ból może być nieznacznie większy. Regularne nawilżanie głowy z pewnością okaże się przydatne. Sucha skóra jest bardzo wrażliwa więc może dojść do odczuwania większego dyskomfortu.

W Internecie można znaleźć wiele opinii na ten temat, jednak większość z nich nie jest obiektywnych. Nasze doświadczenie i opinie klientów pozwalają nam na realistyczne i wiarygodne spojrzenie na odczucia związane z bólem.

Najczęściej padające pytania odnoszą się do porównania bólu mikropigmentacji i tatuowania.

Jak to jest z tymi tatuażami?

Do tatuażu używane są znacznie grubsze igły niż do mikropigmentacji skóry głowy, a co za tym idzie ból podczas zabiegu mikropigmentacji jest znacznie mniejszy.
Kolejna kwestia to głębokość wbicia igły – w tatuażu igła wbijana jest głębiej niż w przypadku mikropigmentacji skóry głowy.

Według pacjentów lepszym określeniem jest odczucie dyskomfortu a niżeli bólu.

Naszym najmłodszym klientem był ośmioletni chłopiec, który bez problemu wytrzymał omawiany dyskomfort 🙂