Wygląd zewnętrzny człowieka jest pewnego rodzaju wizytówką. Włosy to jedna z części składowych wyglądu, mający ogromny wpływ . Wiele osób uważa włosy za element dodający pewności siebie i estetycznego wyglądu.Coraz więcej ludzi zaczyna cierpieć na dolegliwość jaką jest wypadanie włosów. Przyczyn wypadania włosów są różne i dotykają zarówno kobiety, jak i mężczyzn.

Dlaczego wypadają nam włosy?

Duża ilość włosów pozostających na grzebieniu czy szczotce a w efekcie końcowym łysienie to bardzo poważny problem. Wymienia się wiele powodów takiego stanu. Do najczęściej wymienianych należą zmiany hormonalne, choroby oraz nieprawidłowa pielęgnacja skóry głowy.Codzienna troska o włosy oddziałuje na ich stan. Skóra głowy jest bardzo wrażliwa i wymaga odpowiedniej pielęgnacji. Częste stosowanie farby do włosów, niedostosowanych do rodzaju włosów szamponów oraz odżywek przyczynia się do osłabienia cebulki włosa.

Fryzura również nie pozostaje bez znaczenia!

Częste upinanie włosów wsuwkami, związywanie ich gumkami oraz tapirowanie przyczynia się do ich łamania. W ten sposób powodujemy uszkodzenia mechaniczne włosów co w konsekwencji może być przyczyną łysienia. O ile dość łatwo wyeliminować zewnętrzne czynnik wpływające na włosy, o tyle duży problem pojawia się w przypadku wewnętrznych przyczyn. Zmiany wywołany w organizmie są największym zagrożeniem dla włosów.

Jakie to zmiany?

Doskonałym przykładem mogą być szalejące w naszym organizmie hormony. Szczególnie widoczne jest to u kobiet podczas ciąży lub menopauzy, kiedy włosy wypadają garściami. Jedną z przyczyn, których skutki są najszybsze jest zatrucie. Toksyny w organizmie, podobnie jak podczas chemioterapii w ekspresowym tempie sieją spustoszenie również na naszych głowach. Mało palaczy zdaje sobie sprawę z tego, że dym papierosowy działa z „podwójnym natarciem”. Zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz włosa.

Wzmożoną ilość wypadających włosów możemy zauważyć w przypadku dłuższego oddziaływania stresu. Silne przeżycia powodują zaburzenia w gospodarce hormonalnej. Odczuwanie stresu w życiu codziennym, utrzymujące się przez dłuższy okres czasu pogarsza ogólny stan włosa. Przeżycia wywołujące natychmiastowy stres prowadzą do poważniejszych w efekcie skutków. Nerwy potrafią doprowadzić do łysienia. Łysienie wywołane jest również przez choroby.  Nadczynność i niedoczynność tarczycy, ale także choroby skóry głowy takie jak grzybica. Walka z łysieniem nie jest łatwa, jednak w naszej klinice dokładamy wszelkich starań by pomóc Państwu z przykrym problemem.

Zadowolenie naszych klientów świadczy o skuteczności zabiegów. Nie czekaj! Już dziś zadzwoń i umów się na zabieg!